Kom i gang (Guide til indmeldelse)

Tilmeldingen foregår i 2 trin: Det første trin giver dig en brugerprofil i vores system, mens trin 2 registrerer dig som medlem af Herlev Svømning og et eller flere af vores hold.
      1)   Opret din medlemsprofil ved klik på "Opret Profil" her til venstre og følg anvisningen.
2) Klik på ”Holdtilmelding” i menuen ovenfor. Her klikker du dig ind på det holdniveau, som du mener passer bedst til dig. Du kan frit vælge den dag og tid der passer dig bedst. I spalten længst til højre kan du se, hvor mange der er tilmeldt det enkelte hold og hvor mange svømmere der i alt kan være på holdet.

Er I flere i familien, der vil svømme, skal alle have hver sin egen profil, men I kan sagtens bruge den samme e-mail-adresse.

Du modtager en mail, når du har oprettet din medlemsprofil og når din tilmelding er registreret.

Har du spørgsmål til indmeldelsen kan du kontakte vores kontor enten på mail kontor@herlevswim.dk eller på telefon.
Se træffetider her.

Vi glæder os til at se dig på bassinkanten.

Herlev Svømning