Senior camp uge 29
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Senior Campen handler om at få en uge i godt selskab - fyldt med aktiviteter og gode snakke.

Hver dag startes med en uges Aquafitness i det varme vand i aktivitetsbassinet i Hjortespring badet.

Herefter flytter vi til de skønne faciliteter og omgivelser ved Foreningshuset på gl. Klaudalsbrovej, hvor der er formiddagskaffe - spil/aktivitet - frokost. Eftermiddagene vil nogle dage være med et oplæg og andre dage med en gåtur i området, fredag slutter vi ugen af med banko. Hver dag sluttes af med kaffe og kage.

Prisen for ugen er 695 kr., som dækker både aquafitness, oplæg og frokost/ kaffe hver dag.

Campen er åben for alle. Vi kalder det Senior Camp, så du er 60+ år, men behøver hverken være medlem af Herlev Svømning eller bo i Herlev kommune.

30.06.2024
15.07.2024 kl. 09.00 - 19.07.2024 kl. 15.00