Bobleholdet er for tidligere konkurrencesvømmere eller andre svømmere på et øvet niveau, som gerne vil vedligeholde eller opretholde konditionen. På dette hold er svømmerne i alderen 14 - 25 år. Det er en stor aldersspredning, men der er også forskellige mål for at gå på holdet. Nogle af svømmerne kommer direkte fra klubbens konkurrencehold, vores ungdomshold eller har blot svømmet på et forholdsvist højt plan tidligere.

Træningen på Bobleholdet er tilrettelagt for øvede svømmere med et højt niveau. Det forventes, at man kan følge et program som ligger på kanten, da instruktøren oftest selv svømmer med/deltager i træningen.

Træningsmængden kan ligge på mellem 2000 - 3000 m pr. gang, men kan også være anden form for vandtræning. Der er bestemt god plads til sociale aktiviteter, som f.eks at spille Beachvolley som opvarmning, når vejret tillader det.

Som svømmer på Bobleholdet får du tilbud om at deltage i forskellige af klubbens arrangementer eller eksterne stævner, som eksempelvis klubmesterskaberne, Boblecup, og svømmerne på holdet kan tilmelde sig andre invitationsstævner efter eget valg.

Holdet svømmer 2 x ugentligt i 1 t., mandag og onsdag, i Hjortespringbadet. Før vandtid er der 15 min. opvarmning på land.

Der ydes 50% Studierabat på holdet, hvis det skrives i bemærkninger til tilmelding/betaling.