Holdet er for tidligere konkurrencesvømmere på et øvede niveau, som gerne  vil vedligeholde eller opretholde konditionen. Dette hold er svømmere i alderen mellem  14 år og 25 år. Der er stor aldersspregning på holdet, men også forskellige mål  for at gå på holdet. Nogle af svømmerne kommer direkte fra klubbens elitehold,  andre fra Talentholdet. Flere af svømmerne er instruktører i vores svømmeskole.
Træningen på Bobleholdet er tilrettelagt for tidligere  konkurrence svømmere, eller svømmere med et højt niveau, og det forventes, at man  kan følge et program som ligger på kanten, da intruktøren oftest selv deltager i  træningen.
Træningsmængden ligger mellem 2000 - 3000 m pr. gang.
Som svømmer på Bobleholdet får du tilbud om at deltage  i svømmeskolens arrangementer, klubmesterskaberne og Boblecup stævner.
Holdet svømmer 2x ugentlig 1,5 t med instruktør, og med et tilbud om frivillig selvstændig træning om lørdagen uden instruktør

Før vandtid er der 15 min. opvarmning på land.