Klippekort

Info

Klippekort er et administrativt hold for medlemmer, der ikke allerede er tilmeldt et hold. Ved tilmelding til klippekortholdet bliver du første gang opkrævet et medlemsgebyr på 100kr. Dette er et engangsbeløb, som giver dig et basis medlemskab af Herlev Svømning.

Når du er tilmeldt klippekortholdet kan du frit købe klippekort og bookehold via vores booking. Booking virker desværre ikke i vores app, så der skal bookes via vores web.

Pt. er der klippekort til følgende hold:

BØRN

- Bedste-hold

- Enetime

VOKSNE

- Midterbanen: svømning for forældre mens der er undervisning for børnene (Herlev Badet)

- Crawl intensiv: 5 eller 10 tursklip til hold med 3 svømmere på.

- AquaFitness: kan bruge uden medlemskab på fast hold og gælder på AquaCross, AquaFloatFItt og AquaFitness

- Aqua Destress

- Enetime

- Flexordning: kræver medlemskab på et fast hold. Herefter kan kortet bruges på vores øvrige voksenhold, dog med undtagelse af voksen vandtilvænning og Aqua De-stress.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

klip
Mandag Tid: 10:15 - 10:45