SWIMGYM4FUN
Alle kan deltage uanset niveau på land og i vand. Vi tager udgangspunkt i grundlæggende aktiviteter, så du skal blot have lyst til at bevæge dig.
Du behøver ikke at være medlem af Herlev svømning eller GHG.

Aldersgruppen er 6-14 år.
Du skal kunne klare dig selv i omklædningen og vi deler eventuelt op i aldersgrupper, hvis dette giver mening for aktiviteterne.

Praktisk info:
Det foregår i Herlev badet og scenesalen på Kildegårdsskolen afd. Øst (Krogestykket 33)
Børnene afleveres mellem kl. 8.30/ 9.00 i scenesalen og hentes samme sted senest kl. 15.30.

HUSK du skal medbringe en stor madpakke hver dag, da vi bruger masser af energi (vi har køleskabe til opbevaring, husk navn på)
Medbring badetøj, håndklæd og tøj du kan bevæge dig i, når vi er i gymnastiksalen.

BEMÆRK:
Vi forbeholder os ret til, at fotografere i forbindelse med campen til informationsformål. Ønsker du ikke, at dit barn medvirker på billederne eller i en videooptagelse, så er det dit ansvar som forælder, at give skriftlig besked til kontoret inden arrangementet starter.
11.02.2018
12.02.2018 kl. 08.30 - 15.02.2018 kl. 15.30