Boblehold

Bobleholdet er for tidligere konkurrencesvømmere eller andre svømmere med et rimeligt niveau, som gerne vil vedligeholde eller opretholde konditionen. Nogle af svømmerne kommer direkte fra et af klubbens konkurrencehold, enkelte kommer fra vores ungdomshold mens andre blot på anden vis har opnået et svømmemæssigt niveau til at gå på holdet.

Svømmerne på holdet er i alderen mellem 14 år og 25 år. Det kan virke som en stor aldersspredning på holdet, men der er forskellige mål for at gå på holdet og socialt fungerer holdet uanset alder.

Træningen på Bobleholdet er tilrettelagt for øvede svømmere med et højt niveau og/ eller tidligere konkurrencesvømmere. Det forventes, at man kan følge et program som ligger på kanten, da instruktøren oftest selv svømmer med/deltager i træningen. Der svømmes mellem 2000 - 3000 m pr. træning.

Bobleholdet er også et hold, hvor der er plads til at være social. Når vejret er til det spilles der eks. Beachvolley som opvarmning og svømmerne er gode til at holde hinanden op på at komme til træning og have det godt, når man er der.

Som svømmer på Bobleholdet får du tilbud om at deltage i forskellige klubarrangementer, klubmesterskaberne, Boblecup, og kan selv tilmelde sig andre invitationsstævner efter eget valg.

Holdet svømmer 2 x ugentligt i 1 t., mandag og onsdag, i Hjortespringbadet. Før vandtid er der 15 min. opvarmning på land.

Der ydes 50% Studierabat til studerende på videregående uddannelser, hvis det skrives i bemærkninger til tilmelding/betaling.