AquaYoga

AquaYoga
Hvis du ønsker at deltage i vores AquaYoga kurser, skal du tilmelde dig dette hold (960).
Holdet er et administrativt hold, hvilket vil sige, at du ikke har nogen plads på noget kursus ved at tilmelde dig holdet. Men når du er tilmeldt her, vil du blive inviteret til at deltage i udbudte kurser, før vi åbner op for deltagelse for andre medlemmer.

AquaYoga foregår i et opvarmet bassin med en temperatur på 34 grader, og lufttemperaturen ligeså høj. Du får mulighed for at komme helt ned i tempo, mens du arbejder med åndedræt, smidighed, styrke og balance.

Alle kan deltage!

Du behøver ikke have forudgående kendskab til Yoga for at kunne deltage. Der vil være god vejledning og intro til øvelserne og du får hurtigt kendskab til de grundlæggende principper.

Hvis du har erfaring med Yoga på land vil du i det våde element opleve at blive udfordret på helt anden vis ift. tyngde og balance.

Er du af den ene eller anden årsag udfordret på din bevægelighed er AquaYoga særdeles velegnet pga. varmen og kroppens vægtløshed i vandet.

Der undervises i 45 min.

Deltagelse i AquaYoga kræver ikke svømmefærdigheder, men det er en fordel at du er fortrolig med vand.

Vedrørende tilmelding

1) Du opretter profil og melder dig på hold 960/ AquaYoga. Er du nyt medlem vil du blive opkrævet 100kr i medlemsgebyr, men ellers er holdet gratis.

2) Du modtager en invitation til kurserne, når de oprettes. Alle kurser vil være at finde under event. Dag og tid kan variere fra kursus til kursus.

3) Tilmelding foregår via link i invitationen og der betales for hvert enkelt kursus du ønsker at deltage i. Prisen for kurserne varierer afhængig af eks. længde for kurset.