Aqua De-Stress

Aqua De-Stress

I Aqua DeStress lægges der vægt på, med blide øvelser og stræk, nænsomt at åbne hele kroppen og dermed lave plads til at trække vejret ordentligt.

Øvelserne laves i det omfang, du har mulighed for at være med i det, og er baseret på at hjælpe dig med at finde ro i både hoved og krop.
Der stilles ikke krav til at være i skarp formeller at være dygtig til at udføre bestemte øvelser, lige som det heller ikke er en forudsætning med svømmefærdigheder. Du skal blot føle ro ved at befinde dig i vand, hvor du kan nå bunden. De-Stress er til for at du skal føle dig godt tilpas.

Åbningen af kroppen og et bedre åndedræt kan være med til at give bedre livskvalitet.

Undervisningen varer ca. 60 min. og foregår i varmt vand i terapibassinet i Hjortespring badet. Der er max. 12 personer på holdet.

VIGTIGT OM TILMELDING MAJ/JUNI 2021:

Hvis du vil gå til DeStress tirsdag aften, så tilmelder du dig hold 950. Herefter skal du tilmeldes eventet "Aqua DeStress TIRSDAG maj/juni" - du finder eventet på vores event side. Du er ikke tilmeldt, før du har betalt for eventet.

Vil du gå onsdag formiddag, så tilmelder du dig hold 951. Herefter skal du tilmeldes eventet "Aqua DeStress ONSDAG maj/juni" - du finder eventet på vores event side. Du er ikke tilmeldt, før du har betalt for eventet.

Som nyt medlem bliver du opkrævet et medlemsgebyr på 100 kr. Til gengæld får du mulighed for at vælge DeStress til en god pris (ca. 80 kr. pr. gang) frem for de 95 kr, som enkelt tilmelding koster.