Bedstehold.

Holdet er for dig, der er bedste eller anden voksen, som er hjemme i dagtimerne og gerne vil bruge tid på en skøn aktivitet i svømmehallen sammen med dit barnebarn, niece eller andet barn. Det behøver ikke være det samme barn, som deltager sammen med dig hver gang.

Undervisningen foregår i aktivitetsbassinet i Hjortespring badet i 30gr. varmt vand. Barnet skal derfor være fyldt 2 år eller hvis yngre, være i stand til at holde varmen i vandet.

Selve undervisningen er planlagt med øvelser og aktiviteter som alle kan være med til fra gang til gang og kræver ikke forudgående kendskab. Vores instruktør er erfaren med undervisning af de yngste og god til at planlægge, så alle får noget ud af at komme. Der vil altid være tid til, at I kan afslutte med en eller flere aktiviteter efter eget valg.

Undervisningen varer 45 min.

Efter svømning er der mulighed for at benytte vores klubfaciliteter til frokost eller blot en kort hyggestund inden turen hjem.

Du kan vælge enten at tilmelde dig hele perioden eller også at tilmelde dig vores klippekort-ordning.

Hvis du vælger klippekort, så skal du først tilmelde dig vores klippekort hold. Her bliver du opkrævet 100 kr. i medlemsgebyr, som er et engangsbeløb. Dernæst skal du via vores booking modul købe et klippekort til bedstehold. Der er 10 klip på kortet. Når du har købt kortet booker du den dag, du ønsker at deltage, i bookingmodulet. Klippekortet er gyldigt frem til sæsonen slutter 25.06.2022. Booking virker desværre ikke i vores klubmodul app, så der skal bookes via web.