Jump4fun er et lukket idrætstilbud til børn og unge fra 6-16 år, som har problemer med overvægt eller ikke føler at de passer ind på almindelige idræts hold. På holdet bliver der lavet sjove bevægelseslege på et niveau, hvor alle kan være med. Fokus er at (gen)skabe bevægelsesglæde hos det enkelte barn og sikre en fællesskabsånd på holdet. Der er løbende optagelse på holdet, og de første par gange kan man gratis prøve at være med. Der vil være Jump4fun-træning hver tirsdag i hos GHG fra kl. 15.45-16.45 i Kildegårdshallen og hver torsdag i Herlevbadet fra kl. 16.00-17.00.

Obs.: Medlemsgebyr på 100 kr tilbageføres for medlemmer, der kun deltager på Jump4Fun. Deltagelse i Jump4Fun kræver tilmelding både hos os og hos GHG.