Holdet er for dig, der har tid og lyst til at være i svømmehallen i formiddagstimerne: måske er du bedsteforælder, tante eller far, som gerne vil bruge onsdag formiddag i svømmehallen sammen med barnebarn, niece eller eget barn.

Du tilmelder dig som voksen på et grundmedlemsskab og bliver opkrævet for det første 10 turskort ved tilmelding. Herefter kan nye 10turskort tilkøbes. Da medlemskabet følger dig som voksen, er du eks. velkommen til at tage børnebørnene med på skift.

Svømningen foregår i aktivitetsbassinet i 30 gr. varmt vand, hvilket gør at de yngste også kan være med. Vores instruktør igangsætter aktiviteter og lege, som har fokus på fællesskab og relationer, men der vil ikke være tale om decideret svømmeundervisning - det handler om at have den bedste tid sammen i svømmehallen.