Bobleholdet

Holdet er for tidligere konkurrencesvømmere på et øvede niveau, eller andre svømmere med et rimeligt niveau, som gerne vil vedligeholde eller opretholde konditionen. På dette hold er svømmerne i alderen mellem 14 år og 25 år. Det er en stor aldersspredning på holdet, men der er også forskellige mål for at gå på holdet. Nogle af svømmerne kommer direkte fra klubbens 1. hold, andre fra 2. holdet og Talentholdene, eller har blot svømmet på et vist plan tidligere.

Træningen på Bobleholdet er tilrettelagt for tidligere konkurrencesvømmere, eller svømmere med et højt niveau, og det forventes, at man kan følge et program som ligger på kanten, da instruktøren oftest selv deltager i træningen.

Træningsmængden kan ligge på mellem 2000 - 3000 m pr. gang – når der ikke hygges, eller spilles Beachvolley som opvarmning. Der er bestemt plads til at være social på dette hold :-)

Som svømmer på Bobleholdet får du tilbud om at deltage i svømmeskolens arrangementer, klubmesterskaberne, Boblecup, og kan selv tilmelde sig andre invitationsstævner efter eget valg.

Holdet svømmer 2 x ugentlig 1 t. Før vandtid er der 15 min. opvarmning på land.

Der ydes 50% Studierabat på holdet, hvis det skrives i bemærkninger til tilmelding/betaling.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen